مصاحبه آرشیو خبر ها
منتظر حضور سوارز در یوونتوس هستم

منتظر حضور سوارز در یوونتوس هستم

بعد از نخستین روزهای حضور در یووه حالا نوبت به نخستین اظهار نظر و مصاحبه مهره تازه خریداری شده بیانکونری ست. آرتور ملو در اولین گفت و گوی خود به عنوان بازیکن یووه حاضر شد.

 

روز به خیر، ممنونم از همگی که به اینجا آمدید، این روز مهمی برای من است، یک روز بسیار مهم برای من و البته خانواده ام، می خواهم از سران یووه از فابیو و سایرین تشکر ویژه ای داشته باشم و حالا می توانم با بازیکنان بزرگی همانند رونالدو در یک تیم بازی کنم او یک فوق ستاره است و تقریبا آرزوی بزرگی برای من به حقیقت پیوسته و حالا با هیجان زیاد به اینده فکر می کنم.

 

وی افزود:

 

برنامه ها و اهداف باشگاه را می دانم از این بابت خرسندم، از همه چیز راضی و خشنودم ما در مورد باشگاه بسیار بزرگی مانند یووه صحبت می کنیم یک باشگاه با افتخارات بسیار زیاد و تیمی مهم در تمام دوران.

 

صحبت با پیرلو و نقشی که در زمین خواهد داشت

 

با مستر در زمین صحبت نکردم ما در مورد مسائل جزیی صحبت داشتیم، خیلی خوشحالم که با تیمی که مربی ای مانند او دارد بازی خواهم کرد. در مورد مدل و سیستم بازی صحبت نداشتیم و بار دیگر باید تاکید کنم از اینکه اینجا هستم خوشحالم. از بارسا تنها می توانم تشکر کنم یک باشگاه به یادماندنی و فراموش نشدنی که همیشه نسبت به ان حساس خواهم بود می توانم بگویم یک شهر بسیار زیبا با هواداران بسیار عالی ممنونم بابت همه چیز، بارسلونا در قلب من جای دارد اما به گذشته مربوط است و حالا با یووه شروع می کنم و به دنبال یک ماجرای بزرگ دیگر هستم.

 

شخصیت پیرلو

 

تقریبا همه ما او را می شناسیم، هر بازیکن و هر کسی که فوتبال را می شناسد او را می شناسد، همه می دانیم که او چه کرده. برای من صحبت کردن با او یک امتیاز مهم است من واقعا از این بابت خرسندم و خوشحالم.

 

اهداف

 

یکی از اهداف اصلی، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. حالا این شانس را دارم که در کنار بازیکنان بسیار بزرگی بازی کنم. این یک امکان بزرگ در دوران بازیگری من است. این برای من یک هدف بلندپروازانه است و اینکه می توانم بخشی از این مجموعه با این هدف بزرگ باشم بسیار ارزشمند است. من برای رسیدن و تحقق این ارزو تمام تلاشم را برای تیم خواهم کرد.

 

الگو

 

تقریبا همه می دانند، برای من اینیستا یک الگو بزرگ است.

 

سوارز

 

با او صحبت نکردم و نمی دانم شرایط او چگونه است. خب مطمئنا خوشایند خواهد بود که او را در یووه ببینم ولی هیچ چیز در خصوص او و وضیعت او نمی دانم.

 

فوتبال ایتالیا

 

خب فوتبال ایتالیا و پیچیدگی های اش، برای من از اینکه تجربه بازی در این لیگ را خواهم داشت ارزشمند است. فصل مهمی خواهد بود و البته سخت از اولین دیدار تا دیدار پایانی اما یووه تیم بسیار بزرگی ست و ما اشتیاق منتظر شروع رقابت ها هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: